Nu har jag nyss...

ätit och duschat. Bowlingen gick bra för Tisses del men inte min. Men det blev iaf 2-2.
Imorgon ska jag städa mitt rum lite, det behövs!
Sen vet jag inte rikigt vad jag ska göra, men det blir säkert att gå till Ungdomscafet.
Mycket roligare att sitta där och chilla än hemma :)
Och det är lång dag i skolan imorn kom jag på :( Aja det ska man väl kunna klara av...

På måndag åker jag, Julia, mamma och Julias mamma till Ullared! Det ska bli så jäkla kul!
Ska köpa massa. Vi åker dit på söndagen och shoppar lite då sen sover vi över på nåt "motell" och sen
shoppar vi igen på måndagen.

Här kommer lite bilder från dagen. PUSS









Kommentarer
Postat av: Matilda ♥

haha gud vad jag flyger på sista bilen :D

2010-05-04 @ 21:40:28
URL: http://matildahperssonh.blogg.se/
Postat av: julia ♥

tagga ullared :D<3

2010-05-05 @ 07:08:15
URL: http://jjjuliahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0